SUSHI & POKé BAR

Recentebeoordeling


4 sterren uit 680 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi & Poké Bar. Meer weten? Ontdek meer

10 jun 2026 om 20:09 Het smaakte lekker en werd snel bezorgd
8 mei 2026 om 23:55 Top, heerlijk. Graag weer
1 apr 2026 om 20:25 superlekker
22 mrt 2026 om 12:24 De vis smaakte niet helemaal vers meer, rijst was te lang gekookt + smakeloos, de tempura garnalen smaakt verbrand wss door oud frituurvet, de verhouding van rijst en vis was ook slecht, kortom leek het eten gemaakt door een hobbykok zonder talent.
7 feb 2026 om 20:51 Eten was lekker. prima. Bezorging was wat te laat. We werden 5 min voor de oorspronkelijke tijd gebeld met het nieuws dat ze later kwamen. Dit was wat minder; geen compensatie of extraatje. We hadden 1,5 uur van te voren besteld…Volgende keer beter ;)
15 nov 2025 om 23:44 Erg lekker (bijna) allemaal de tempura garnalen waren taai, te lang gebakken
5 jul 2025 om 21:33 Er zat gewoon geen smaak aan de sushi. Sorry
6 jun 2025 om 20:09 geen bezorging mogelijk, dus alsnog zelf de deur uit moeten.
4 jun 2025 om 6:59 De kwaliteit van het eten was niet zo goed. Ik had tonijn die taai was en mijn ebi sushi was aangebrand, dus ik was niet tevreden.
30 apr 2025 om 19:01 nul